Cainii Vagabonzi

          Buna. Tocmai am auzit la stiri despre baietelul de 4 ani care a fost omorat de niste caini vagabonzi. Si am mai auzit ca fostul nostru presedinte vrea EUTANASIEREA LOR. Va intreb: De ce? Ok, inteleg. Ceea ce a patit baietelul, si chinul prin care trece familia lui acum este de neimaginat. Dar ganditi-va putin, aici vina este doar a marilor nostrii conducatori. De ce in loc sa gaseasca o solutie care sa fie buna pentru ambele parti, el a ales calea mai usoara? De ce sa fie omorati? Cainii nu gandesc, in schimb noi suntem obligati sa o facem. De asta ne-a dat Dumnezeu un creier, sa gandim!!! Basescu a spus ca iubitorii de animale ar trebui sa adopte cainii si sa-i ia acasa, dar cati cainii poti sa adopti? Si cu cei care stau la bloc cum ramane? Si de ce sa-i omori pe restul care nu au avut sansa sa fie adoptati? Asa ganditi si despre copii din orfelinate? Cei care nu au avut sansa sa fie adoptati trebuie omorati pentru ca atunci cand vor fi mari vor deveni criminali?
        Vreau sa trag un semnal de alarma asupra Romaniei, pentru ca am ajuns foarte foarte jos. Am ajuns sa nu mai gandim. Suntem mai animale decat cainele care a ucis copilul. El a facut-o fara sa gandeasca, in schimb noi gandim si o facem cu buna stiinta si cu mult cruzime. Ce se intampla?? Ce e cu voi? Trezireaaa!!!… Am gasit comentarii pe facebook de la lume care intreaba in felul urmator: Ai fi gadit la fel si daca era copilul tau?? Raspunsul meu: DA! Vina este a marilor nostrii conducatori. Ei trebuie sa faca ceva, de asta i-am ales. Trebuie sa aiba grija de ambele tabere. Sau cum? Pentru ca cainii sunt fara aparare, ce ziceti, HAI SA-I OMORAM! Asta e solutia cea mai simpla. Dar nu intotdeauna solutia cea mai simpla este si cea mai buna! Si acum nu este in niciun caz. Cum sa fiti atat de cruzi sa omorati ceva cu buna stiinta? Fie ca este vorba de un animal, fie un copil, sau chiar orice lucru cu suflare…
         Vreau sa inchei, sperand ca am resit sa fac macar o inima sa tresalte avand in vedere ca suntem OAMENI, si ar trebui sa avem inima si minte. Este doar vorba despre oamenii care i-au abandonat pe strada, si din cauza lor au ajuns cum au ajuns, si aceiasi oameni pe care cainii i-au iubit acum sunt tradati. Cainii au ajuns sa iubeasca mai mult decat noi, oamenii. Daca vedeti un caine care a crescut printre oameni, la o casa, sa vedeti cat de tare se bucura cand vine stapanul acasa, sa vedeti cat de tare sufera cand pleaca si cum plang. Eu am un catelus. Stiu despre ce vorbesc. Cainii de pe strada, in care au fost aruncate pietre de catre oameni fara mila, iertati-ma dar e normal sa se comporte asa. Ei nu au avut norocul de a avea o familie in care sa se simta iubiti. Nu stiu sa reactioneze. Nu e vina lor. Oamenii i-au lasat acolo, i-ai abandonat, gandindu-se poate ca cineva va avea grija si de ei, sau poate doar nu le-a mai pasat. Dar cainii, sunt si ei fiinte, respira. Cum sa va ganditi sa-i ucideti? De ce nu gasiti o solutie buna pentru ambele tabere? Va e greu sa va ganditi? Atat e de greu sa iti faci treaba in Romania?? Asa se pare…de asta am ajuns unde am ajuns. 😦 Trist! In alte tari nu vezi un caine pe strada. Omul care isi abandoneaza cainele primeste o amenda pe care sa n-o uite. Dar aici, in Romania, de ce nu? Hai sa omoram cainii, ca noua ne e mai usor. Hai sa stam cu picioarele pe birou, fumand o tigara si trosnind din degete pentru o lege de criminali. Mi-e pur si simplu RUSINE ca m-am nascut in Romania. De asta toata lumea pleaca. Noi involuam in loc sa evoluam. Suntem de nimic. Atat am avut de zis. Acum…Cine e cu mine? Cine gandeste la fel ca mine?

catei-300x225

caini-vagabonzi-manifeste

caini-in-strada

Gandeste-te doar ca ei nu au avut sansa sa aiba o familie care sa aiba grija de ei si sa le ofere dragoste si afectiune. Nu au fost atat de norocosi…

Leave a Reply

